http://masmurni.blogspot.com/

Monday, October 11, 2010

Gambar Terkini:Sekitar Nahas di Kilometer 223 Simpang Ampat

Gambar-gambar sekitar nahas di kilometer 223.

Amaran: bagi yang takut darah baik jangan tengok tau...

Kita tak tahu bila ajal kita dan tak tahu bagaimana kesudahan hidup kita...
banyak-banyak berdoa...Semoga kita berakhir dengan cara yang baik.
Kita hanya mampu berusaha dan Allah tentukan segalanya...
Amalkan doa nih ye:

'Ya Allah Ampunilah Dosa ku Ya Allah, Kurniakan lah aku kematian yang baik, janganlah mati kan ku dalam kehinaan tidak beriman kepada mu ya Allah'


















Perhatian: Gambar yang satu nih tolong jangan tengok jika anda lemah semangat


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


photo From Mohd Safuan Bin Salahudin


18 comments:

Kuman Chaos said...

ngerinya...
kuman "Raba-raba..." Entry

bksempoi said...

hgn aibkan mayat/jenazah dgn post gambar/video gini... x baik..

Que said...

HOHOHO..terkejut denga pasal berita ni..ajal maut di tgn tuhan..malang xberbau..waaa,tkut plak nk drive blik ni..btw pic last 2 mmg ngeri..

mas murni said...

Sori klu ada yg terasa dgn gmbr2 ni. bkn niat nk aibkn sesape2...muka orgnya pun xde...just peringatan utk semua...sentiasa berhati2 di jalan raya...bkn untuk keselamatan kita jer...tapi untuk orang lain juge...

Cik Jari said...

seramnya tgk gamba tuh.....

nuriz said...

gambar ni tak penah tgk lagi kat mana2 huuu dasata nyer tak smpai ht nak tgk

tiefazatie said...

ya allah..ngerinya..dasat sungguh..terkejut ifa..kte sedekahkan al-fatihah utk mangsa2 yg terlibat..

diba said...

smoga roh2 mreka dicucuri rahmat

nazrulahmad said...

takut betul dengan xcident:-)

aanie said...

ngeri....x sanggup nak tgk....

Farhana said...

ngeri giler gambar2 kemalangan ni.. tak sanggup tengok..

yuyus~alexa said...

mmg ajal maut kuasa Allah tp sbg pemandu bas die patut lebih hati2 sbb bawa bnyk nyawa..

sarah-najwan said...

takziah..saya xle tgk sgt gambar2 gini..ngeri kan...semoga kita semua dilindungi...

Lelord said...

Sedih sgt...ajal maut x kenal siapa. Al-fatihah tuk arwah

afzal said...

ni adalah antara peristiwa paling ngeri tahun 2010.
Berhati-hatilah di jalan raya.

dylli said...

takutnya tengok gambar. T.T

aibaks said...

uih... mule2 ingat mas de kt tmpt kejadian.. tapi rupe2 gmba amik dari orang lain..

nota kaki: hmm.. byk2 bertawakal.. klu Dia ckp "Jadi, maka jadi lah"... Allahuakbar..

Tomato Gurl's Life said...

ngerinya...tp gmbr ni direct xde tutup ek..hurm..

p/s:tgl jejak kt sini je sbb tnet slow ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs