http://masmurni.blogspot.com/

Tuesday, October 4, 2011

Kek Indulgence Untuk Birthday Amar


Besday anak mama ni dah pun lepas 
tapi baru sekarang ada masa nak buat post..

Besday Amar yang ke tiga tak sempat nak sambut pun..
Lepas kek siap,terus saja Amar menangis nak potong kek,
Pujuk-pujuk pun dah tak jalan dah..
Kek indulgence tak sempat sejam masuk peti ais..
Krim tengahnya belum berapa keras lagi..
Terus kena potong juga..hurmmm..

Sebenarnya Amar minta kek bentuk Smurf,
tapi mama saja buat-buat tak perasan..haha
Bila siap saja kek edible image Boboi Boy,
Amar terus terlupa dengan Smurfnya...
Fuhhh..lega...

Tak sampai sejam,dah lebih separuh kek habis..

Permintaan Amar satu lagi
Kek indulgence edible image boboi boy

2 comments:

.: iEyLa :. said...

Happy Birthday Amar..
sorry xde adiah tuk amar...
actually sticker cars ngan angry bird tu akk yg bg..hihi ;)

masmurni said...

ooooo...amar panggil ieyla kakak ikan..haha..thx ye :) sticker tu dia dah tmpal kat car dia..da jd car angry bird pplak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs