http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, September 8, 2011

Smurf 2011 & Movie Trailer


Wah sebenarnya memang seronok
 dan sangat teruja dengan Smurf  2011
Watak-watak smurf yang cute
 dan perjalanan plot cerita yang menarik
 membuat anak-anak mama
menonton tanpa jemu dari awal hingga ke akhir .. 
si kecik mama tak mau balik pas cerita tu habis,
nak tengok lagi katanya..

Dulu masa zaman kecik2 memang  selalu menonton siri kartun ni
Tak salahnya kat TV3 hari sabtu
(hehe..ingat-ingat lupa dah)

Yang belum menonton,jom tengok trailer Smurf 2011..
Perkampungan fantasinya sangat cantik kan?




watak utama smurf 
Watak utama dalam cerita ini,
Papa (Jonathan Winters),
Clumsy (Anton Yelchin), 
Smurfette (Katy Perry),
Gutsy (Alan Cumming),
Brainy (Fred Armisen) 
Grouchy (George Lopez).


yang ni plak perkampungan smurf yg ada kat Malaysia..hehe

gambar Smurf ni sempat ambik kat Midvalley
meh tangkap gambar sebelum layan Smurf 2011



2 comments:

.: iEyLa :. said...

seyes comey kot katun die..
cite ade dlm lappy tp xsempat lg nk tgk..hihi..

pssstt: apsal pix anak mama sorang ni xde??hakhak

Syafiqa said...

Smurf comel, budak2 dalam gambar tu pun comel :D

Salam aidilfitri.. ermm nanti kene gi mid la nak tgk jugak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs