http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, December 2, 2010

Flower Girl Mama



Sebelum majlis perkahwinan Atuk Alya.
Ari-ari Alya menyuarakan keinginannya 
untuk menjadi flowergirl...
Katanya nak nak bawa bakul cantik,tabur-tabur bunga,
nak pakai baju princess....
(dari mana dia belajar semua ni tah...)
 Atuk Alya ni bukan umur 60 tahun ye...
masih muda lagi...hehehe...

Majlis perkahwinan tu pada 27 November aritu 
tapi arini baru sempat nak publish tentang cite ni...
Ingatkan Alya just cakap-cakap jer...
rupa-rupanya dia memamg betul nak jadi flowergirl...
sehari sebelum majlis tu,Alya sibuk bertanyakan 
bakul cantik,bunga-bunga kat kepalanya.....

Pada majlis tersebut,
pagi-pagi bangun Alya dah bad mood 
sebab tak cukup tidur.
Malam sebelum tu Alya berjaga sampai kul 3 pagi.
Ramai pak sedara yang melayannya..
maklum la anak buah sulung dia orang.
Pagi tu ajak bangun pun tak nak..
mengantuk katanya.
Nak ajak bergambar lagi lah tak boleh...
tiada kerjasama..hehe



Dalam hati ni dah kata,kalau cam ni rupa moodnya....
hilang la flower girl Tok Ucunya ...hehe
Ambil masa juga nak memulihkan moodnya...
ramai yang jadi tukang pujuk... 


akhirnya inilah hasilnya:






*
*

*
*
*

*
*

*
*
*

*
*

*
*
*

*
*

*
*
*

*
*





6 comments:

Encik Luncai said...

amboi..tersenyum alya. impian jadi kenyataan..hehe

missSenget said...

ahah...muda sgt tok alya~!!

ekeke..

comel je alya kan..

Far8 budak baik said...

hahaha..comel gile alyaaa..
ingt sape td..dak kecik tu rupenya.
terharu aku bace agaga

Ellen said...

cutenya alya..ala ala princess gitu..hehe

Amoi MiyaSya said...

comel !

Solihin Zubir said...

hehe.. comelnye alya...
tercapai gak impian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs