http://masmurni.blogspot.com/

Monday, July 16, 2012

PRO EVOLUTION SOCCER : PES 2013 ; WORLD SOCCER : WINNING ELEVEN 2013

Mana yang bagus, Fifa atau PES?




KONAMI hari ini telah mengumumkan secara rasmi PES 2013 (PRO EVOLUTION SOCCER 2013), atau di Asia lebih dikenali sebagai WORLD SOCCER: WINNING ELEVEN 2013, sebelum kemunculannya sebagai  "keseluruhannya permainan bola yang baru".

Fokus tahun depan adalah hak ke atas tonggak individualiti dan kawalan penuh, dan berjanji untuk memberikan peminat bola sepak "tahap kawalan tidak pernah berlaku sebelum ini".
Mengambil inspirasi daripada bintang perlindungan, Cristiano Ronaldo, PES 2013 secara aktif menggalakkan individualiti, membiarkan anda bermain "apa saja gaya bola", yang buat pertama kali ini bermakna anda boleh mengambil  "kawalan penuh ke atas rembatan".

Pelbagai perubahan dan tweak sedang dikumpulkan di bawah tiga tajuk:

Kawalan Penuh PES (Full Control): pemain akan mendapat kebebasan yang lebih besar ke atas kawalan bola dan cara pemain menerima dan memerangkap bola juga bertambah baik. Buat kali pertama pemain akan diberi pilihan untuk mengambil kawalan manual terhadap rembatan mereka. Kelajuan menggelecek telah diperlahankan untuk memastikan ia lebih realistik, tetapi menggunakan R2 akan membolehkan pemain untuk menambah "pelbagai gaya untuk kawalan rapat mereka".

ID Pemain (Player ID): Pemain lebih dikenali di PES 2013, mempunyai ciri-ciri “Signature moves” , iaitu kemahiran dan muslihat yang sama seperti realiti di atas padang. Tujuannya adalah untuk membuat pemain individu terasa unik dan mudah dikenalpasti di atas padang. Ini juga meliputi tingkah laku penjaga gol.

Proaktif AI: PES 2013 menjanjikan keseimbangan permainan. Pasukan akan mempunyai organisasi yang lebih besar dalam pertahanan dan serangan, dan akan bertindak balas lebih cepat apabila mereka mendapat atau kehilangan bola.

Nantikan PES 2013 pada musim luruh ini (Ogos-September 2013) untuk PlayStation 3, Xbox 360, PC Windows, PlayStation 2, PSP, Nintendo 3ds, dan Wii.


PES 2013
Published by: Konami
Developed by: Winning Eleven Productions
Genre: Sports
Release Date:
US: Q3 2012
E for Everyone: No Descriptors
Also Available On: Xbox 360, PlayStation 2, PC, PlayStation Portable, Nintendo 3DS, Wii
Also known as: WINNING ELEVEN 2013


Sumber dipetik daripada www.ign.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers