http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, June 16, 2011

Video Gerhana Bulan 16 Jun 2011

Bagi sesiapa yang tak sempat atau tak berpeluang melihat gerhana bulan, 
jom kita tengok sesama sambil memanjatkan puji-pujian pada Allah..
 tersentuh hati ni semasa melihat rakaman ni...
Maha besar Allah, Maha Suci Allah....




ambil dari sini:

6 comments:

apik pehe said...

hehe..apik tak sempat nk tengok la kak..tertidoq

uLan said...

huhu tak tgk live,boleh gak tgk sini kan kak... :-)

akak sihat?

masmurni said...

apik:akak pun tak sempat tgk...hehe

ulan:akak sihat,akak pun tgk kt sini juga ngeeee

MaMa AiNi said...

mama pun tgk kat sini je !! he2x....begitu besarnya kebesaran allah n dia juga menjadikan bulan dan bintang..

Aefa Aerisya said...

xtgk mlm tu.. tido awal hehehe

PenDekAr LauT said...

Tak sempat tgk lah.. Subhanallah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs