http://masmurni.blogspot.com/

Friday, May 27, 2011

Contest: FINAL Champion League 2011 (Manchester United vs.Barcelona)

Contest seperti yang dijanjikan...
klik sini untuk entry sebelumnya

Barcelona    Vs.   Manchester United?
Siapakah Pemenang dan berapakah jaringannya?

Tarikh perlawanan ialah pada 28.05.11, jadi contest ini dibuka kepada semua rakyat Malaysia bermula saat anda membaca post ini sehingga 27.05.11. Sebarang jawapan yang melebihi tarikh ini akan dibatalkan penyertaannya. Tiada sebarang bukti pembelian diperlukan.

Hadiah: Misteri (Nilai sehingga RM30)


 Jika terdapat keputusan seri maka soalan di bawah menjadi penentu. Soalan ni optional je. Tapi kalo tak jawab, takut tak dapat le hadiah kalo ada seri.

1. Namakan Lima (5 orang) yang mungkin akan menjaringkan Gol dalam perlawanan ini. Di bawah ini disenaraikan antara pemain daripada dua kelab ini. Mari-mari, boleh pilih mana berkenan.....
yang takde dalam senarai pun boleh pilih;

Manchester United
Berbatov,Rooney,Hernandez,Giggs,Park Ji Sung,Valencia,Nani,Evra,Macheda,Obertan,Ferdinand

Barcelona
Messi,Pedro,Bojan,Villa,Iniesta,Xavi,Affelay,Pique,Alves,Mascherano,Busquets

22 comments:

pucheh said...

Rasenya Barca menang..jaringan 2-0..
5 Orang yang mungkin skor adalah
1) Messi
2) David Villa
3) Iniesta
4) Xavi
5) Pedro

masmurni said...

Wah! Ini penyokong tegar FC Barca ni

Elih Japahar said...

Man u 1-Barca 2

penjaring:
Man u
1.Berbatov
2.Luis Nani
3.Chicharito * abaikan hehe

Barca:
1.Messi
2.Xavi
3.Pedro

Khairil said...

saya tak berapa minta bola tapi jangkaan saya ialah

Man Utd 2 - Barca 1

scorer:
1.Rooney
2.Giggs
3.Nani
4.messi
5.pique

relevan said...

\o/ M . U

Syuxer said...

saya predict man utd menang 1-0 extra time setelah seri 0-0..gol emas dijaringkan oleh

1.vidic
2.park ji sung
3.hernandez
4.rooney
5.giggs

waqiu said...

saya rasa Barca menang..jaringan 3-0..bagi saya pendapat saya la.coz corak permainan barcelona lebih baik berbanding Man united.
Orang yang mungkin skor adalah
1) Messi
2) affelay
3) Iniesta
4) villa
5) Pedro

zora said...

sy teka..mu 2..barca o...
gol yg dijaringkan mngkin...
1..rooney
2..park jing sung
3..valencia..
4.,nani..
5..ferdinand..

tiefazatie said...

ifa nk teka gak!hihi

barca 3- MU 2

barca gol dijaringkan oleh

messi
villa
xavi
pique
pedro

Mu gol dijaringkan oleh

rooney
giggs
park ji sung
hernandez
ferdinand

hentam je..haha

United Minds said...

Man Utd 2 - Barca 0

Nani
Rooney
Valencia
Berbatov...

GGMU.....

toyolkiut said...

bola?
huhu..
3-1 kak..

nuriz said...

huhu tak dan tengok hehe

nini said...

salam

nini said...
This comment has been removed by a blog administrator.
masmurni said...

adik oiii..ni bukan bet..bet tu klu peneka ada keluarkan wang pertaruhan..yang ni suka2 jer...tak de apa2 modal pun nk meneka...bukan judi namanya sayang oiiii...
ok jer ..akak terbuka..leh terima teguran.. :)

nini said...

oh cam tu eh..hahaha..ye la sebab kalo teka dapat hadiah kan...tettt...hahaha...nak teka gak la...tapi tak minat bola da...=P

CIK TOM said...

erkk..ciktom xtau nak agak sape sebab xpernah tgk...nama pemain bola pun xtau...hehee...good luck pd yg join!

Solihin Zubir said...

haha.. besh gak main predict2 ni..

ok, meh sini die hard fan MU nk wat ramalan...

Man United : 2
Barcelona : 1

MU Scorer :
1.Chicharito
2.Rooney
3.Giggs

Barca :
1.Messi
2.Villa

アヌム ちゃん said...

Salam.
Datang visit sini..dan baca entri :) nice blog~
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

apik pehe said...

ehmmm..kalo ikotkan perlawanan tu..

MAN U 3-2 BARCA

penjaring:
rooney
hernandez
messi
villa
nani

josrevalution said...

owh..lumayan nie..hehehe..aku lah peminat barcelona yeah,,,
barcelona-
1Villa
2Xavi
3Bojan

mu-
1Rooney
2Ferdinand


ok dah..kita tengok siapa yg kena..haha..jom layan nie kejap apa dah jadi!!sebuah fan page facebook menghina islam

masmurni said...

Nampaknya tiada satu peneka pun yg meneka tepat.

Keputusan ialah Barca 3 vs Man.U 1

So hadiah di bawa ke Tahun depan..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs