http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, December 1, 2011

Baru Ku Tahu: Kek Velvet Semua Warna Ada Rupanya...


Baru perasan ke baru tahu? hehe
rupa-rupanya kek velvet ni ada banyak warna..
bukan setakat merah je ada tau...
biru, pink, purple pun ada...

Jom layan kek velvet pelbagai warna...
lapar perut dibuatnya...haishhh



green velvet cupcake

purple velvet cupcake


orange velvet cupcake


black velvet cupcake


pink velvet  cupcake
rainbow velvet  cupcakes
red velvet cupcakes
blue velvet cupcake
lucky green velvet cupcake


Ada banyak warnakan? hehehe

5 comments:

.: iEyLa :. said...

semestinye saye akan pilih kaler purple ngn rainbow tu..
nak kak!!!!!! :p

masmurni said...

jom..kita buat sesame .... hihi

eRza farEeha said...

nk semua lah akk!!..ehehe
ehh..eza mcm xpnh mkn je kek velvet ni..:((

Lagenda said...

Wlu apa pun kalernya, yg merah tu jugaklah yg sgt2 menghairahkan!! Hehehe..

Wanzi said...

wah cam sedap je kek ni.... nak makan tak boleh tak pandai buat......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs