http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, April 7, 2011

AWAS !!!! Telur Tiruan

telur tiruan



GEORGETOWN - AWAS TELUR TIRUAN.....

Telur tiruan yang dipecahkan menunjukkan putih telur dan kuning telur berkenaan bercampur ketika dipamerkan semasa sidang media oleh Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP).

Telur tiruan itu dibawa oleh seorang pengadu dikenali sebagai Loh yang membeli telur tersebut dari sebuah pasar di Pulau Tikus dekat sini. 

- foto BERNAMA


sumber:
Sinar Harian





sumber:
YouTube

7 comments:

.: iEyLa :. said...

sakit ati bile beli telor time pecahkan tu yg putih telur tu mcm air je..isyy..mcm2..

nuriz said...

semua org mesti berhati2 ni

apik pehe said...

isk2..x mau makan telur dah lepas ni

Cikidong said...

telur OMEGA???? :D

josrevalution said...

salam kenai..uis..telur nie dah ade kat malaysia plak..huhu..tpi nth bila aq terbace kat entry member yg mlsia suci tnpa telur tiruan nie..huhu..tpai pape pun kita kene jage2 yer.....folo u blog..pls folo back yer..tq..

doa mengelak dirogol dan doa megelak anak dirogol

cik payung umbrella said...

bahaya tak telur tiruan?? ckpayung taktau pun..tq share info nie.

masmurni said...

macam2 skrg ni...byk yg tiruan...hati2 .... sabo je la kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs