http://masmurni.blogspot.com/

Monday, January 17, 2011

Terima Kasih MaTahaw

Post kali ini memang ditujukan istimewa buat MaTahaw .. kenapa ye???
cuba lihat refferring URLs kat bawah ni.Inilah sebab utama kenapa post ini ditulis..




345 traffik dari MaTahaw..






Terima kasih MaTahaw...Secara tiba-tiba traffik saya mencanak naik..Saya pun tak pasti bagaimana ia berlaku tapi segalanya bermula setelah saya meletakkan banner ini...Kepada sesiapa yang nak tahu dengan lebih lanjut sila tanya tuan punya banner ini.









5 comments:

E.d.Y said...

wow..banyak tu 300++

toyolkiut said...

wow..
hebat tu..
mndadak naik..

Zero said...

sama la.. matahaw jgk yang naikkan.. tp blum sempat lg nak buat entri untuk beliau

A'IM said...

HEHE... BANYAK KAN SOURCE DARI DIA..HUHU..TIMA KASIH BRADER HAW

masmurni said...

betul tu....nk kena menuntut ilmu kt dia ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs