http://masmurni.blogspot.com/

Sunday, January 19, 2014

Misteri 'kapal angkasa' berbentuk segitiga dikesan di bulan

Adakah makhluk asing mendarat di bulan? Ia mungkin bunyi seperti sesuatu daripada bajet filem Sci -fi  yang rendah, tetapi ia sebenarnya spekulasi terkini yang meletup di internet selepas satu siri imej kontroversi daripada peta-peta Google menunjukkan objek misteri pada permukaan bulan .

Imej-imej yang muncul untuk menunjukkan baji berbentuk segi tiga ' kapal ' dengan deretan tujuh titik cahaya di sepanjang tepi.

Walaupun ia hanya boleh menjadi moonbase rahsia , banyak laman web UFO telah disamakan objek kepada kapal angkasa makhluk asing.

Objek dua belah bahagian di permukaan lunar ditemui oleh penyelidik paranormal WowForReel yang mencatatkan video dapatan dalam talian, berkata: ' Ia unik dan luar biasa di kawasan itu .

' Saya mendapati apa-apa lagi seperti itu di mana-mana kawah lain. Tidak banyak yang boleh dikatakan selain daripada ... ia di sana. '

Menurut Techandgadgetnews : ' Bentuk gergasi sebenarnya kelihatan seperti kelebihan dalam satu yang besar, kapal angkasa segi tiga , sama , setakat ini, rahsia super teknologi pesawat Stealth , tetapi adalah lebih besar daripada mana-mana pesawat yang pernah dibina di bumi.

' Sehingga kini, tiada ciri lain yang pernah ditemui yang sepadan dengan bentuk ini di bulan , atau mana-mana planet lain dipatuhi oleh satelit atau rover penerokaan. '

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers