http://masmurni.blogspot.com/

Tuesday, November 29, 2011

Keputusan Peraduan BLACKMORES Our Best Moments

MY - Kids Photo Contest

Adakah anda salah seorang yang menyertai peraduan ini?????


klik sini untuk keputusan penuh




Antara mereka yang berjaya terpilih,
kalau nak tengok hadiah utama,sila klik link di atas ye...
Di bawah ni hanya hadiah sampingan je...


Suka sangat sebab gambar kami juga terpilih.. 
,walau tak terpilih untuk hadiah utama,
dapat hadiah tak berapa utama pun da ok..
Alhamdulillah..


Nak tau hadiahnya apa?

klik sini


Afanddy Bin Hushni

Noor Hassiemah Bt Mohd Halim

Zarina Hamid

Nurul Baizura Binti Basrudin

Yeoh Huey Yen

Afifah Binti Mohd Aisha Nuddin

Nikmatul Adha Nordin

Haryati Binti Kasran

Azmi Bin Daud

Looi Ee Gen

Hoong Lai Fing

Muhamad Syukri Bin Ghazali

Wan Hairulshifah Binti Wan Zahari

Wong Phooi Yee

Wong Choi Li

Syed Omar Bin Syed Abdullah

Saliza Bte Mohamed

Nur Shazleen Md.yusof

Normasni Binti Abdul Kadir


Hisyamudin Bin Fadzil




5 comments:

.: iEyLa :. said...

congrats kak... ;)
teringt lak g wat promo suh org like pix bju oren nih...hihi

masmurni said...

kan...tq byk2..tapi xla ramai yg likes gmbo tu...terlupa nk promote n follow up :(

BisMi Aishah said...

taniah ;)

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh tahniah... gambar cantik.. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah kak mas...cantik warna baju tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs