http://masmurni.blogspot.com/

Monday, July 11, 2011

BE Ku Sayang...

Lama  tak buka web Nuffnang...
tetiba tadi tergerak hati nak tengok income yang tak seberape..hehe
Sangat terkejut!!!! 
Rupa-rupanya ada tiga BE yang sedang berjalan 
kat blog nih..
tapi  secara tak sengaja terbiar camtu jer...
Terima kasih Nuffnang..
Dalam keadaan tak sempat nak jenguk blog pun
still sudi bagi BE.....
Rugi kalau tak diusahakan nih...




1 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam..wah dpt 3 BE,tahniah ye..

ops..muka cam familiar?takda la..sbnrnyer awal2 berblog dlm bln 12 dan 1 hari tu kita rajin berblog walking blog masing2.sis pernah ckp muka saya cam nurul izzah.skrg dah lama tak ziarah sis.dah 2 kali saya tukar header sbb tu sis tak cam blog saya kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs