http://masmurni.blogspot.com/

Wednesday, February 9, 2011

Banjir Di Segamat 2011 - Sekolah Kebangsaan Kuala Paya



Semasa Banjir Berlaku....






Tahun 2011 mencatatkan sejarah banjir terburuk di Segamat...


Seingat-ingatnya la..
Inilah pertama kali sekolah tercinta dilanda banjir seteruk ini...


Gambar-gambar ini diambil dari album FB Sekolah Kebangsaan Kuala Paya...

















Sesudah Banjir Berakhir....






Gotong-royong Membersihkan Sekolah





Sumber: Sk Kuala Paya's Photos



8 comments:

ghost writer said...

apa yang penting?

KERJASAMA!

Ellen said...

kesian mereka yang terlibat dalam banjir tu kan...

p/s..sis, ellen tak leh tinggal jejak lah kat shout box tu sebab kena tutup ngan iklan nuff tu, apa lagi ellen guna lappy kecik ni..sedih gak...huhu

Abd Karim MJ said...

Salam.. kerja kat sek tu heh !.. actually Kg ini memang beri kenangan buat saya.. sbb mak saya asal kg nie.. dah separuh dari usia saya berada di kg ini walau pon x bersekloah di sek ini ... apa apa pon inilah perkara yang akan berlaku saban tahun sebab kg nie dekat dengan sungai utama... dan sek di kawasan rendah.. kalau lah sek tu kat rumah atuk saya di atas bukit sana kan bagus... !

Abd Karim MJ said...

awak.. email balik saya .. akmjrr001(@)gmail(dot)com .. seronok dapat jumpa org kg nie !

shahjiehan said...

mmg sesuai la ngan nama..kuala paya~ hehehhe...

jd cikgu ke kat sana?

nuriz said...

fobia fobia..saya dah penah kena..memang teruk nak membasuh..sampai demam2

atie said...

erm..teruk kan banjir nii..ermm..Allah lebih mengetahui..semoga kita sentiasa dilindunginya~

Miecyber said...

Dasyatlah......

Hutang isi rumah mencecah RM 557 bilion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs