http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, July 15, 2010

Di tempat rekreasi






Amar dan Bola






'Ball,ball....' itulah ungkapan Amar setiap kali ternampak objek yang berbentuk bulat...minatnya pada bola begitu mendalam.Menyepak bola merupakan kegemarannya.Pandai menyepak bola..itulah kebolehan yang ketara kelihatan setakat ini..

Saturday, July 10, 2010

Dalam demam sempat ajak pi taman.......


Pagi tadi dlm demam sempat ajak baba pergi taman...walaupun nampak cam tak larat..
Klu bawa pi taman ni confirm dia sihat balik nih..hehehe.tapi cuaca kat luar cam tak ok pulak.

Hari ini Alya Demam Lagi


Hari ni alya demam..sangat terharu bila dia berkata' Ya Allah...kakak demam...bg kakak baik ya Allah...'alya membahasakan dirinya kakak.seharian ini,dia kelihatan pucat,tak bermaya...pagi td muntah2..mengadu sakit badan,tekak dan kepala..

Sejak lahir dia memang tak byk kerenah kalau bab2 sakit ni..makan ubat pun senang.aku ingat lg,masa usianya baru 30hari.dia tidur sangat nyenyak..langsung tak terjaga..agak kehairanan pada masa tu.bila disentuh kepalanya..terkejut aku...rupa2nya panas...dia demam! langsung tak menangis...

Sampai sekarang pun dia tetap seperti itu.bila demam....tidur jer..tak pernah meragam yg pelik2..Alhamdulilah..

Semasa aku menulis ni dia sedang tidur..baru lepas makan ubat...semoga dia cepat sembuh ya Allah...tak sabar nak tengok dia riang dan ceria seperti selalu.. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs