http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, October 14, 2010

Lagu Tema Percintaan

Pernah dengar lagu ni tak???

mesti pernah dengar kan...
ramai juga kawan-kawan yang berangan-angan nak cari suami 'ala-ala stok surau' masa tu.Sejuk mata memandang...hehehe

masa zaman -zaman belajar dulu,popular lagu ni...
wah...siap ada kawan-kawan yang jadikan lagu ni sebagai 'lagu tema percintaan 'dia orang..hahaha

masa tu nasyid sedang berkembang luas..
ada lagu-lagu nasyid berada di carta lagu popular masa tu...termasuk lah lagu ni..
ingat lagi..raihan,rabbani.... inteam...hijaz..

Apapun mesti ada kenangan pahit atau manis di sebalik lagu ni kan...


5 comments:

Ki® said...

sob2..sedihh~ T_T

toyolkiut said...

lagu tema ye..
hehe...
tp lagu tu mmg best..

MiSs TOrA said...

tora dtg lg =) best lagu ni =)

Tomato Gurl's Life said...

lagu ni memmang best..ciktom pun suka...

erm akak..kat sini mmg xde smix ker cik tom yang xjumpa??blog ciktom biasa je..blog akak lg cantik..

WONG SIKAMPUH ngoceh said...

Wah aku gak tau lagu ini tauke..he...he...Met mlm tauke aku singgah balik..Aku jg dah memfollow blog ini.Jika berkenan sila follow balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs