http://masmurni.blogspot.com/

Thursday, October 14, 2010

Nilaikan Apa Yang Anda Lihat!!!!

Kawan-kawan...cuba pandang betul-betul..haiwan apakah itu???
cam rabun jer mata ni...tetiba cam tak kenal plak haiwan nih?!!!!
baru aritu buat promosi rm1 kat situ...!!!!
Aduh!!! memang sebelum ni tempat ni tak ada 'sijil halal JAKIM' ??!





10 comments:

hani said...

aduh..bahaya tul..

krole said...

wuahhh dasyatnye~x pnah nmpk g tue~

cikgu isza said...

jual kat sini ke tu?
ish2..

Anitadahahs said...

eh yeke ni.
aduhai~
macam2 la skg nii

alinac lover said...

bahaya kan nk mkn pape pon skg

Izan Ishak said...

saya kenal tempat itu.mmg promosi habis2an seringgit hari tu kan~~mmg takde sijil halal JAKIM pun kan~~

nur said...

isk.. paandai gak trick tu.. mengelirukan- bahaya utk org yg x tgk betul2

ALL IN ONE

Anak Seman said...

err....tu gambar dari negara malaysia ke? jgn mudah2 fitnah jakim.

masmurni said...

tak kiralah gambar tu dari negara mana..MORAL OF THE STORY ialah berhati2 dgn apa yg anda mkn...!!! lagipun tempat ni mmg xde halal jakim..ingatan ini bkn utk yg ada kat malaysia jer tapi muslim ada kat seluruh dunia..

masmurni said...

OK..thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Networkedblogs